STREETRACING
STREETRACING
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
TIME
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
LINKEK
 
SZÁMLÁLÓ
Indulás: 2004-07-22
 
HÍREK
HÍREK : BRABUS CLS - A KUPÉ-LIMUZIN SEM ÚSZTA MEG

BRABUS CLS - A KUPÉ-LIMUZIN SEM ÚSZTA MEG

  2004.10.12. 14:39

Egyből kétféle spéci motor is rendelkezésre áll a CLS-üket a Brabusnál átalakíttatók számára. A szívómotor 445, a kompresszoros 530 lóerős.

Elöl 245/30 ZR 20-as, hátul 285/25 ZR 20-as abroncsok kapaszkodnak az úthoz a csúcsváltozaton

Ezúttal a CLS-en volt a sor a Mercedes modelljei közül, hogy átalakuljon a bottropi mesterek kezei között és még több örömöt okozzon sebességimádó megrendelőjének. Az új 350-es hathengereshez még készülnek a fejlesztések, de nagyobb motorok már rendelkezésre állnak.

Az 500-as teljesítményét kis átalakítás árán 30 lóerővel gyarapították. Ha komolyabb műtétet kérünk a V8-asnál, akkor kétféle 6,1 literes blokk közül választhatunk. A gyengébb 426 az erősebb, S változat 445 lóerős. Ez utóbbi blokk 635 newtonméteres nyomatéka is figyelemreméltó.

Ahhoz, hogy a 4966 köbcentis motorból 6,1 literes legyen, megnövelték a hengerek furatát, az új főtengely beszerelésével pedig a löket változott. Az átdolgozott hengerfejbe új vezérműtengelyek és szelepek, a blokkba új hajtókarok és dugattyúk kerülnek.

Karbon-, alumínium és fabetétek is kérhetők a CLS-hez, az ülésekhez szinte bármilyen színű bőr választható
Ha valakinek nem tetszene a szívómotor, vagy netalán már van egy CLS 55 AMG-je, akkor a kompresszoros blokkot is módosíttathatja.

Ebben az esetben módosítják a kompresszor szíj megvezetését és kicserélik a görgőit is. A megnövekedett teljesítményhez igazodva kiegészítő olajpumpával és hozzá tartozó olajhűtővel vértezik fel az erőforrást, a hőterhelés csökkentésére.

A mechanikus feltöltővel lélegeztetett motor a doppingkúra után 530 lóerőt ad le 6300-as fordulatszámnál. Maximális nyomatéka már 3000-es főtengelyfordulatnál 775 newtonméter. Ezzel az erőcsomaggal 4,3 másodperc elegendő ahhoz, hogy a CLS 100 km/h-val haladjon. A 200-as tempó eléréshez nem kell több 13,6 másodpercnél.

Akár 310 km/h-val is utazhat a Brabus CLS vezetője, de ennél többet nem engedélyez az elektronika. A 6,1 S modell valamivel rosszabb eredményekkel bír, de gyorsulása szintén öt másodperc alatti és végsebessége is több mint 300 km/h.

Nem marad ki egyik esetben sem a számítógépes szoftverek módosítása, az átalakítások optimalizálása végett. Mindkét esetben elvégezték a megfelelő hangzás eléréséhez szükséges módosításokat is a kipufogón. Immáron egy teljesen rozsdamentes, fémkatalizátoros sportkipufogón át jut a V8-asok zenéje a külvilágba.

A 6,1 S motor 445 lóerőt ad le 6000-es fordulatszámnál, a nyomatéka 635 newtonméter

Kicserélték a differenciálművet is, amelynek helyét egy 40 százalékos csúszású önzáró egység vette át. Ezzel nem csak rajtoláskor, de nedves utón is uralhatóbb az autó. A biztonságos megállásról illetve az extrám autózáshoz különböző sport-fékrendszereket kínál a Brabus. Mindegyik harmonizál a gyári SBC-vel (elektrohidraulikus fékkel).

A legdurvább változatban elöl 400 milliméter átmérőjű tárcsák és 12 dugattyús féknyergek kerülnek az első tengelyhez. Hátul 360 milliméteres tárcsák és hatdugattyús nyergek kapnak helyet.

A megrendelő illetve az átalakítás mértékének megfelelően, különböző futóművek kerülhetnek a CLS alá. Alapesetben lehet csak ültetőrugót rendelni, de ez tuning motorokhoz kevés. Választható a gyári Airmatic légrugós rendszer átprogramozása is, akkor 25 milliméterrel kerül lejjebb a kasztni.

Ültető rugóval 30, az Airmatic DC légrugós rendszer átprogramozásával 25 milliméterrel kerül alacsonyabbra karosszéria
Azoknak, akik nem csak autópályán akarnak száguldozni, de esetleg egy-két kanyargósabb részen is gyorsabbak akarnak lenni. Akkor érdemes kérni a Brabus sportfutóművét, amely annak ellenére, hogy kőkemény, hagy némi kényelmet is.

Persze felnikből is sokféle van, aki csak mást szeretne, mint a gyári, azoknak jó a 17-es. A Brabus legtöbb megrendelője azonban a nagyobb méreteket kedveli, nekik már van 20 colos is, hátul 285/25-ös gumikkal.

Nem kívántak a szép vonalvezetésű "kupé" karosszériához sokat hozzátenni a mérnökök, így csak apróbb módosításokat ejtettek. Kis spoilerek kerültek az első és hátsó lökhárítókra, amelyek, amelyek nagy sebességnél tesznek jó szolgálatot, mert csökkentik a felhajtóerőt. A csomagtartóra egy akár gyárinak is hihető szárny került.

Kiegészítő lámpák kerültek a lökhárítóba és az első ajtókba is, ez utóbbiak a járdát világítják meg be- illetve kiszálláskor. Az utastérbe különféle bőrborítások és műszerfal kiegészítők rendelhetők alumíniumból, karbonból, fából. Többféle sportkormány is rendelkezésre áll, akár fa-bőr kombinációban is.

Persze nem maradhat el a váltógomb, a pedálok és a kézifékkar lecserélése sem. Az utazást DVD-váltó, játékkonzol és a fejtámlákba épített képernyők teszik még kényelmesebbé.

 
NFS UNDERGROUND
 
GTA SAN ANDREAS
 
GTA LINKEK
 
GTA SA KÉPEK!
 
NFS U KÉPEK!
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?