HREK : J A4: DECEMBERTL MAGYARORSZGON |
J A4: DECEMBERTL MAGYARORSZGON
2004.09.09. 14:55
A mrkra jellemz egysges nagy htrccsal s finomtott motorknlattal mutatkozik be az j Audi A4/S4 a Prizsi Autszalonon. Magyarorszgra decemberben rkezik.
|
A limuzin mellett a kombi s az S4 vltozat is megjelenik |
Nem mintha eddig nehzsget okozott volna az A4-es felismerse, az j modellnl viszont ez mg egyszerbb lesz, fknt szembl. Ez a nagyobb modelleken megtallhat htrcsnak ksznhet, ami messzirl felismerhetv teszi az autt. Oldalrl magasabb vvonal, htul pedig jval szgletesebb formaterv jellemzi az j A4-est.
A bels elegnsabb lett a korbbinl s jval nagyobb a vlasztsi lehetsg a szneket illeten is. A felszereltsg a nagyobb modelleket idzi, amire j plda az alaphelyzetben ktzns lgkondicionl illetve a MMI rendszer megjelense is.
sszesen 10-fle motor kzl lehet vlasztani 102 s 344 ler kztt. Az alap a 102 lers 1,6 literes benzines, amit a 130 lovas ktliteres, majd a 163 lers 1.8 T kvet. Vlaszthat a Golf GTI-ben dolgoz 200 lers 2.0 TFSI, illetve a szintn kzvetlen befecskendses V6-os 3,2 FSI 255 lervel. A benzinesek cscsn egy V8-as motor ll 344 lervel, amely az S4-es modellt mozgatja.
|
A cscsmodellt 4,2 literes, 344 lers V8-as hajtja | Dzelek kzl 115 lervel az 1,9 TDI a leggyengbb, majd a 140 lers ktliteres jn. Az 1.8 T-hez hasonlan 163 lers a 2.5 TDI motor, amit a szintn V6-os, hromezres TDI kvet. Utbbi az A6-os 225 lerejvel szemben itt csak 204 lert teljest 450 newtonmteres nyomatk ksretben.
Az er els- vagy sszkerk-hajtson hajtson keresztl jut az tra, 5 s 6 sebessges kzi, valamint a fokozatmentes automata vltn keresztl. A quattrhoz 6 sebessges Triptronic vlt is vlaszthat.
Az S4-es cscsmodell kizrlag sszkerk-hajtssal kszl limuzin s kombi vltozatban egyarnt. A 344 ler mell 410 newtonmteres maximlis nyomatk prosul, amivel kzi vltval 5,6 msodperc alatt gyorsul 100-ra, 20,6 alatt pedig 200 km/rra.
A lthat kls jeleken kvl a cscsmodell ersebb fkeket valamint 20 millimterrel alacsonyabbra ltetett futmvet hasznl a sportosabb lmnyek biztostsa rdekben.
|