STREETRACING
STREETRACING
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
TIME
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
LINKEK
 
SZÁMLÁLÓ
Indulás: 2004-07-22
 
HÍREK
HÍREK : B-OSZTÁLY ÉS R-OSZTÁLY A MERCEDESTŐL

B-OSZTÁLY ÉS R-OSZTÁLY A MERCEDESTŐL

  2004.07.30. 20:38

2005-től két új kategóriában bővíti termékpalettáját a Mercedes, valamint teljesen megújul az M-, a G- és az S-osztály is. A kategóriateremtő újdonságokkal főként az Egyesült Államokban kíván hódítani a Mercedes.

Nyár végétől lesz új A-osztály. A három- és ötajtós változat önálló karakterrel rendelkezik

Bár a neve teljesen új, a Mercedes B-osztály tulajdonképpen nem 100 százalékban önálló modell. Az új Mercedes A-osztály nyár végi bemutatását követően kerül leleplezésre a B-osztály, mely igazából a korábbi hosszú A Mercedes helyét pótolja.

A legkisebb Mercedes ugyanis ezentúl sportosabb és kupésabb háromajtósként, valamint az ötajtós, "hagyományos" A-osztályként él tovább. Az autó forgalmazása idén ősztől kezdődik, hazánkban is.

Ennél valamivel később érkezik meg a B Mercedes, mely inkább az USA számára lehet fontos. Bár kinézetükben nem emlékeztetnek egymásra, a B-osztály megjelenésével állítólag a C Sportcoupé megszűnése biztosra vehető. A kompakt Mercedest ezzel az autóval helyettesíti a stuttgarti márka.

Nem gyártják tovább a klasszikus G Mercedest 2005-től, a hosszított M-osztály viszi tovább a nevet
Mivel műszakilag az A-osztály az alap, a B Class is egyszerű elsőkerék-hajtást kap. Motorjainak teljesítménye 90 lóerőtől 170-ig tart. Az összkerék-hajtás kizárt, és a nagyobb utastér ellenére is csak öt személynek szabnak elegendő ülést.

Ellenben az R-osztályban már hatan is elférnek, méghozzá 2+2+2 felállásban. Ez az autó egy igazi öszvérjármű, kissé megemelt hasmagassággal, némi terepjáró-képességgel. Igazi divat csemegének szánja a Mercedes, és nem titok, hogy nagy reményeket fűznek hozzá. Ez az autó is elsősorban az amerikai ügyfelek kedvence lehet.

Korábban az R-osztály Vision GST fedőnév alatt volt látható a 2004-es Detroiti Autószalonon, dízel-elektromos hibridhajtással szerelve. Ez a változat négykerék-hajtásával 6,6 másodperces 100-ra gyorsulásra és 250 km/órás végsebességre képes. A szériaváltozatoknál azonban kezdetben csak a szokványos benzin vagy dízel változatok jöhetnek szóba, de a teljesítmény itt is legalább 150 lóerőtől indul.

2005-ben kap utódot a S-osztály, mely ugyanakkora helyen nagyobb utasteret ad
Ahogy azt korábban már megírtuk, a G-osztály megszűnik klasszikus terepjárónak lenni. A neve ugyan fennmarad, de 2005-től a hosszított M Mercedes viseli majd a tradicionális nevet. Személyi forgalomban eztán már nem lehet eredeti G-osztályt újonnan venni, de valószínűleg egyéb célokra még gyártásban marad az elpusztíthatatlanságáról ismert terepjáró.

A jelenlegi modellhez hasonlóan 2005-től az új M-osztály is Amerikában készül, a hosszabb G-vel együtt. A két név két eltérő stílust takar, de ennek ellenére mindkét autóra jellemző lesz a kényelmes, személyautós vezethetőség és a jó rugózási kényelem.

2005-ben a legfontosabb modellváltásnak az S-osztály cseréje ígérkezik. Alapvetően új lesz a legnagyobb Mercedes, melyre az Audi A8 és a BMW 7-es megjelenésével már ráfért a frissítés. Mivel a kettővel ezelőtti bálna W140-est sokat kritizálták túlzott méretei miatt, az új S-osztály nem lesz nagyobb a mostaninál. Arányai viszony megváltoznak: nagyobb lesz a tengelytáv, az első és hátsó túlnyúlás pedig csökken.

A Maybachban felfedezhető stíluselemek és a technikai újítások özöne érkezik meg az S-osztályba.

 
NFS UNDERGROUND
 
GTA SAN ANDREAS
 
GTA LINKEK
 
GTA SA KÉPEK!
 
NFS U KÉPEK!
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?