STREETRACING
STREETRACING
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
TIME
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
LINKEK
 
SZÁMLÁLÓ
Indulás: 2004-07-22
 
HÍREK
HÍREK : SPORTEC CABRIO - HATÁROK NÉLKÜL

SPORTEC CABRIO - HATÁROK NÉLKÜL

  2004.07.30. 08:15

650 lóerő gyorsítja a Sportec nyitott Porschéját, amely igazi vadállattá változott a teljesítménykúra során. Kevesebb mint négy másodperc alatt gyorsul százra az SP 650.

380 milliméter a féktárcsák átmérője, a féknyereg négydugattyús, az ültetés 35 milliméter

Végső búcsúja előtt a 996 Turbo Cabrio 30 lóerő többletet kapott a Porschétól. A svájci székhelyű Sportec azonban nem elégedett meg ezzel és további 200 lőerővel bővítette a ménest. Ami náluk nem számít a csúcsnak, hiszen létezik 700 lóerős változat is a kupéból.

Ennek ellenére nem holmi motorvezérlés-átprogramozásról van csak szó, bár az is része a csomagnak. Az egész átalakítás a levegő körül forgott, ahogy azt a belső égésű motor működési elve megkívánja.

Elsőként a gyári feltöltő adta át helyét egy nagyobb teljesítményű elemnek. A Forma-1-es versenyautók Air-boxához hasonló légszűrőházat alakítottak ki karbonból, amelyben sportlégszűrő biztosítja a tiszta levegőt a motornak. Új szelepek kerültek a motorba, amelyeket a Sportec sportvezérműtengelyei vezérelnek. A hatalmas teljesítmény miatt titánból készült hajtókarok kerültek a blokkba.

770 newtonméter nyomatékot teljesít a 3,6 literes biturbó erőforrás, ehhez azonban komoly átalakítások kellettek
Átalakult a távozó levegő útja is, sportkatalizátoros kipufogórendszeren át jóval gyorsabban távoznak a motorból a gázok, amivel már 20 lóerővel többet tud a Porsche. Változtattak a befecskendező-rendszeren is, hogy a több levegőhöz elegendő üzemanyag jusson. Végül pedig a már említett vezérlőelektronikával csiszolták készre a rendszert.

Eredményként 650 lóerőt kaptak 7100-as fordulatszám mellett, de jó turbómotorhoz illően a nyomaték ugrott meg igazán: immár 770 newtonméter feszíti a féltengelyt 4250-nál. Nem kell drasztikus átalakításnak alávetni a hajtásrendszert, de a kuplungot ki kellett cserélni egy komolyabbra.

3,5 másodperc alatt éri el az SP 650 álló helyből a 100 km/h-s tempót. Ez nem csak az állandó összkerék-hajtás eredménye, hanem az új gumiknak is köszönhető. Attól kevéssé kell tartani, hogy a pilóta kevésnek találja az autó végsebességet, 340 km/h még zárt vászontetővel is izgalmas, lenyitva pedig?!

3,5 másodperces százra gyorsulás egy motornak is jó érték, hát még egy autónak. 340-nel pedig igazán kevés jármű képes menni
Az első tengelyre 8,5 x 19 colos felnik kerültek, ezeken 235/35 ZR 19-es abroncsok trónolnak. Hátul jóval brutálisabb méretekkel találkozhatunk a 11 x 19-es tárcsákon 315/25 ZR 19-es gumik vannak. Nem csak a látvány miatt volt szükség ekkora felnikre, hanem azért, mert mögötte elférnek az új fékrendszer méretes tárcsái. Ezek ugyanis 380 x 32 milliméteres méretben készülnek és négydugattyús féknyergek lassítják őket.

A gyorsabb kanyarvétel és a stabilabb útfogás érdekében a gyári futómű is távozott a rendszerből, a helyét egy kevésbé kompromisszumos felfüggesztés vette át. 35 milliméterrel van alacsonyabban a karosszéria, de rosszabb útra most már nem szabad merészkedni.

Látványra nem igazán változott meg az autó, bár az ültetés és a felnik feldobják. A stabilabb száguldás érdekében az első lökhárítót kiegészítették egy spoilerrel. Jól néznek ki a lökhárító rácsai mögé szerelt csövek is, amik az első fékekhez vezetik a levegőt. Az utastérbe 360 km/h-ig kalibrált műszerfal és alumínium kiegészítők kerültek.

 
NFS UNDERGROUND
 
GTA SAN ANDREAS
 
GTA LINKEK
 
GTA SA KÉPEK!
 
NFS U KÉPEK!
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?